Loading [MathJax]/jax/output/SVG/jax.js

Эйлер атындағы олимпиада, 2021-2022 оқу жылы, аймақтық кезеңнің 1 туры


Есеп №1.  Өлшемі 8×8 тор тақтасын аудандары әр түрлі болатын 10 тіктөртбұрышқа кесуге бола ма? Кесу кезінде қалдық қалмауы керек. Кесу тек тор бойымен ғана орындалу керек. ( И. Рубанов )
комментарий/решение(1)
Есеп №2. Мұғалім ребус ойлап тапты: a+b=c натурал сандар қосындысының мысалында сандардың цифрларын әріптермен ауыстырды. Яғни, бірдей цифрлер бірдей әріптермен, ал әртүрлі цифрлар әртүрлі әріптермен ауыстырыл-ды (мысалы, егер a=23, ал b=528, ендеше c=551, сонда, АБ+ВАГ=ВВД түрдегі ребусы шығады). Бастапқы құрастырылған ребустағы сандарды нақты түрде табылатыны белгілі болды (демек бір ғана шешімі бар). c қосындысының ең кіші мәнің анықтаңыз. ( И. Богданов )
комментарий/решение(1)
Есеп №3. ABC үшбұрышында BK және CL биссектриссалары жүргізілген. BK кесіндісінде N нүктесі алынған солай, LNAC болатындай. NK=LN екені белігілі болды. ABC бұрышының өлшемін табыңыз. ( А. Кузнецов )
комментарий/решение(2)
Есеп №4.  1, 2, , 1000 сандарын 500 саннан екі жиынға бөлді: қызыл k1, k2, , k500 және көк s1, s2, , s500. kmsn айырмасы 100-ге бөлгенде 7 қалдық беретіндей m мен n жұптары және snkm айырмасы 100-ге бөлгенде 7 қалдық беретіндей m мен n жұптары тең екенін дәлелдеңіз. Мына есепте мүмкін бүкіл айырмалар қарастырылады, сонымен қатар теріс айырмалар.
   Бүтін a санының 100-ге бөлгендегі қалдығы деп a және a-дан үлкен емес ең үлкен 100-ге бөлінетін санды атайды. Мысалы, 2022-ні 100-ге бөлгендегі қалдығы 20222000=22, 11-ді 100-ге бөлгендегі қалдығы 11(100)=89. ( Е. Бакаев )
комментарий/решение(1)
Есеп №5.  Диагональ ұзындықтары ең көп дегенде екі түрлі мән қабылдайтындай дөңес n-бұрыш үшін ең үлкен n қандай? ( И. Рубанов )
комментарий/решение(1)