Loading [MathJax]/jax/output/SVG/jax.js

Математикадан «Туймаада» олимпиадасы. Кіші лига. 2015 жыл


Есеп №1. Әртүрлі 100 нақты сандар берілсін. Көршілес орналасқан торларда, сандар айырмасы 1-ге тең болмайтындай, осы сандарды 10×10 кестесіне орналастыруға болатынын дәлелдеңіз. ( А. Голованов )
комментарий/решение
Есеп №2. Натруал санды қызықты деп атайық, егер осы санның цифраларының қосындысына 1-ді қосқанда пайда болатын сан, осы санды қалдықсыз бөлетін болса. Қатар орналасқан натурал сандардың ең көп дегенде нешеуі қызықты болуы мүмкін? ( О. Подлипский )
комментарий/решение(3)
Есеп №3. ABC үшбұрышында BD медианасы салынды. ABD және ACB бұрыштарының биссектрисалары өзара перпендикуляр. BAC бұрышының мүмкін болатын ең үлкен мәнін табыңыз. ( С. Берлов )
комментарий/решение
Есеп №4. n, 3n, 4n, , 10n сандарының ондық санау жүйесіндегі жазылуында, үтірден кейін 2015 саны тұратындай, n натурал саны бар екенін дәлелдеңіз. ( А. Голованов )
комментарий/решение
Есеп №5. Натурал санға, оның ең үлкен бөлгішін қосады, пайда болған санға осы санның ең ұлкен бөлгішін қосады, және т.т. Осындай бірнеше амал орындағаннан кейін, пайда болған сан 32000-не бөлінетінін дәлелдеңіз. ( А. Голованов )
комментарий/решение(2)
Есеп №6. an+1an айырмаларының арасында, натурал сандар тек бір рет кездесетіндей және an+2an айырмаларының арасында кездесетін натурал сандар 2015-тен үлкен болатындай, (an) натурал сандардың өспелі тізбегі бар ма? ( А. Голованов )
комментарий/решение
Есеп №7. ABC үшбұрышындағы CL биссектрисасының жалғасы, сырттай сызылған шеңберді K нүктесінде қияды. I нүктесі іштей сызылған шеңбердің центрі. IL=LK екені анықталды. CI=IK екенін дәлелдеңіз. ( Д. Ширяев )
комментарий/решение(1)
Есеп №8. Мөлдір емес баобаб қасында, 4 данышпан шеңбер бойымен тұр. Әр данышпанның басында қызыл немесе көк немесе жасыл түсті қалпақ бар. Данышпан, тек екі көршісін көре алады. Данышпандар, барлығы бірге өздерінің қалпақтарының түстері жайлы болжам айтулары тиіс. Егер данышпандардың біреуі дәл тапса, данышпандар жеңіске жітеді. Данышпандарда ойын басталғанша мәселені талқылауға мүмкіндік болды. Жеңу үшін олар не істеу керек? ( К. Кохась )
комментарий/решение