2018 учебный год
(Қараңғы бөлмелер)
Сізде $n$-$1$ дәліз арқылы қосылған $n$ бөлме бар. Әр бөлмеден, әр бөлмеге жетуге болатыны белгілі. Әр бөлмеде бір шам бар. $1$-ден $m$-ға дейін нөмірленген $m$ батырма бар. $i$-ші батырма $v_i$ бөлмесінен $u_i$ бөлмесіне дейінгі жолында шамдарды өшіреді немесе қосады. Әр бөлменің күйі бір санмен көрсетіледі: $0$ немесе $1$, осында $0$ шамның өшірілгенін, ал $1$ шамның қосылып тұрғанын көрсетеді. Сіздің үйіңізге Алан қонаққа келді. Нөмірлері $1$-ден $n$-ға дейінгі бөлмелердің күйлері $a_1$, $a_2$, ..., $a_n$ тең болған жағдайда, Алан өзін үйіндегіндей сезінеді. Алан өз үйіндегіндей сезінуі үшін батырмаларды қандай ретпен басу керектігін табуыңыз қажет. Және де қонақты көп күттірмес үшін осы реттің ұзындығы $10^5$ батырмадан аспауы қажет. Егер де ретті құрау мүмкін болмаса, -$1$ деп шығарыңыз. Ең алғашында барлық шамдар өшірулі тұр.
} ( Yerzhan Utkelbayev )
посмотреть в олимпиаде
Ограничение по времени:
2 seconds
Ограничение по памяти:
256 megabytes
Сізде $n$-$1$ дәліз арқылы қосылған $n$ бөлме бар. Әр бөлмеден, әр бөлмеге жетуге болатыны белгілі. Әр бөлмеде бір шам бар. $1$-ден $m$-ға дейін нөмірленген $m$ батырма бар. $i$-ші батырма $v_i$ бөлмесінен $u_i$ бөлмесіне дейінгі жолында шамдарды өшіреді немесе қосады. Әр бөлменің күйі бір санмен көрсетіледі: $0$ немесе $1$, осында $0$ шамның өшірілгенін, ал $1$ шамның қосылып тұрғанын көрсетеді. Сіздің үйіңізге Алан қонаққа келді. Нөмірлері $1$-ден $n$-ға дейінгі бөлмелердің күйлері $a_1$, $a_2$, ..., $a_n$ тең болған жағдайда, Алан өзін үйіндегіндей сезінеді. Алан өз үйіндегіндей сезінуі үшін батырмаларды қандай ретпен басу керектігін табуыңыз қажет. Және де қонақты көп күттірмес үшін осы реттің ұзындығы $10^5$ батырмадан аспауы қажет. Егер де ретті құрау мүмкін болмаса, -$1$ деп шығарыңыз. Ең алғашында барлық шамдар өшірулі тұр.
Формат входного файла
Бірінші жолда бір бүтін сан $n$ ($1 \le n \le 10^4$) — бөлмелер саны беріледі.
Екінші жолда $n$ сан беріледі: $a_1$, $a_2$, ..., $a_n$ ($0 \le a_i \le 1$) тілекті бөлмелердің күйі. Келесі $n$-$1$ жол әр дәлізді екі $v$ және $u$ ($1 \le u, v \le n$)
бөлмелердің нөмірлері арқылы бейнелейді, $v$ және $u$ бөлмелері арасында дәліз бар.
Келесі жолда бір бүтін сан $m$ ($1 \le m \le 10^4$) — батырмалар саны беріледі. Келесі $m$ жолда батырмалар бейнеленеді. $i$-ші жол $i$-ші батырманы үш саннан $u_i$, $v_i$ және $t_i$ беріледі. $u_i$ мен $v_i$ ($1 \le u_i, v_i \le n$) бөлмелердің нөмірлері, батырманың істейтін бөлмелерін бейнелейді. Егер $t_i$ $0$-ға тең болса, бастырма шамдарды өшіреді, $1$-ге тең болғанда қосады.
Формат выходного файла
Батырмалар ретін құрау мүмкін болмаған жағдайда `-$1$'(жақшасыз) шығарыңыз. Мүмкін болған жағдайда, реттегі батырмалардың саны $l$ және келесі жолда $l$ сан — реттегі батырмалардың нөмірлерін шығарыңыз.
Система оценки
Бұл есеп бес бөлімнен тұрады:
- $1 \le n \le 100, 1 \le m \le 8$. Бөлім $11$ ұпайға бағаланады.
- $1 \le n,m \le 2000$ және барлық батырма үшін $t_i = 1$. Бөлім $15$ ұпайға бағаланады.
- $1 \le n,m \le 500$. Бөлім $19$ ұпайға бағаланады.
- $1 \le n,m \le 10^4$ және $i$-ші дәліз $i$ және $i + 1$ бөлмелерді қосады. Бөлім $25$ ұпайға бағаланады.
- $1 \le n,m \le 10^4$. Бөлім $30$ ұпайға бағаланады.
Пример:
s
Вход 6 1 1 0 0 1 1 1 2 1 3 3 4 3 5 4 6 4 1 2 1 2 5 1 3 4 0 1 6 1Ответ
3 4 2 3Вход
3 0 0 1 1 3 1 2 1 1 3 1Ответ
-1\Note { \center \includegraphics[width=1.0\textwidth]{samplee.eps}
} ( Yerzhan Utkelbayev )
Комментарий/решение:
Возможно, что при неправильном наборе формул, они будут
доредактированы модератором. При этом содержание не будет меняться.